I gonna hit the city!

den här jävla hostan tar död på mig... seriöst så jävla irriterande att man inte kan göra nått åt de heller, jo klart man kan käka hostmedicin och det har jag gjort men känner ingen effekt av det,,, gaaaaaaaaaaaash.
imorgon blire plugget för min del iaf, oavsett hur jag mår för jag kommer komma efter annars.. men sovmorgon blire, skall på studiebesök på polisstation kl 13.00 men vi jag och mina brudar skall träffas klockan 11 i norrrtälje och fika tsm och snacka en massa skit, saknar dem så jäfla mycket, så det lär bli en bra start på dagen för moi!
skall sätta på en rulle nu "mean girls" haha den kan man ju verkligen inte tröttna på, och sedan förhoppningvis skall jag bli trött och lägga slaggen.... enligt min plan =)

puss&kram era cpbarn..

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0