första skoldagen för min del!

kändes som en riktig bra start att få träffa mina älsklingar igen!
vi träffades på krabban och svulla i oss en grillmacka med american style! hehe.. (varm choklad med marsmelows (?)) eller hur det uttalas! efter det begav vi oss till polisstation vid ett och hade studiebesök då man fick träffa alla andra i klassen, kände mig jävligt slö i kroppen och trött i huvudet eftersom jag fortfarande är lite sjuk. *host* inte kul....... ahja sedan umgicks jag med friday en stund och tog sedan halv 6 bussen hem dåå maten väntade!

sedan försökte jag börja med "det nya landet" men gick väll sådär till en början då jag sket it och bad pappa om skjus ner till hallen för att kolla mitt älskade lag spela match mot gt söder. hahahahaha det var nästan mer spelare som var sjuka än som spelade, så det var att bänka sig vid sjuklingen sandrua, cassie med skadat bröstben och elajna som är skadad! haha najsnajs! men sen när jag kom hem fick jag fart! då började jag skriva på uppsatsen och har iallafall skrivit två sidor, men har lovat mig själv att minst fem sidor så jag verkligen skall få med allt! haha Nadine Omerovic från Bosnien det är jag det! =) haha Omerovic tog jag efter min sis salajna och hoppas det inte blir någe fel med det bara! hehe.

imorgon blire matte lektion direkt på morgonen och sedan blire in till stockholm med klassen och A klassen för att gå på polismuseét typ.. kulkul!! sen efter tror jag att jag hänkar på alicia till någon affär som hon ville till, och på kvällen blire till att fortsätta plugga! blir ingen träning imorgon heller för är inte frisk än, men hoppas fan det kan gå över snart!


några sköna typer jao,, från fikat idag!



puss på dagen <3

Kommentarer
Postat av: Doris

hihi mina snyggishar! :P<3

2010-01-16 @ 10:31:21
URL: http://dsh.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0