dom kommer kliva på dig igen.

idag vaknade jag upp hos saris babyyyyyyyyyyyyyyy! haha hon som skulle på resursen och vara duktig, såg ju hur det gick ;) hursomhelst så vaknade jag med ögoninflamation, seriöst mina ögon måste vara överkänsliga, ni som känner mig väl vet ju att det är en del av min vardag nästan..... ahja men hade bestämt med elin att träffas nere i stan och shoppa eftersom vi hade sovmorgon till 1! fick ju studiebidraget hhihih. pappa sjukanmälde mig för kunde ju knapppt se, fick tom hålla saris i armen när vi gick för kände mig som en blind kärring. men efter jag och sara skildes åt så möte jag en vilsen svenne! gick typ och kisa när jag kollade kläder.. sen kom mami in vid halc v 11 och ville joina oss, alltså mig och svenne! blev lite clothes eftersom jag och elin hade tråkgit igår efter skolan så la vi undan en massa kläder typ! ahja åkte hem med mamma vid 12 sen och städat huset, garderoben, vardagsrummet mm. haha fick använda min piratlapp (y) .................... sen kom sandruuua hit en sväng efter hennes plugg och umgicks med mig! nu är alla hemma in my family och försöker få johan att åka till ica med mig nu och hämta mina nya converse! blev ingen träning idag eftersom jag knappt kan se, och överkänslig mot starkt ljus då.. och känns lite onödigt om jag knappt kommer se bollen liskom! kanske skall ner till hallen och kolla fotbolls cupen med mina underbara brudaR! sandrua, salleballe och tessan :) om jag kommer kunna se någon som sagt ;) men bättre nu iaf! men MÅSTE bli bra tills imorgon :s

dagens köp;
kavaj 
paljett väst 
bh
rosa topp
kjorta 
svart topp 
T-shirt
armband


HhahHAAHHAHAHHA TYNG GRABB!

tjuuuue bre!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0