a walk to remember

igår vare trevligheter i norrtälje med mina tjejer och sedan på bussen hem träffa vi några fylleskallar, alltid lika roligt! ;)
salle gick upp 9 imorse, väckte oss faktiskt inte =) trodde hon skulle det.. haha :)
sen vakna jag tyop 10 (?) ingen anin om varför, men somna om kort därpå, då ragge lagt sig på madrassen i mitt rum, jag blev fan lite orolig för trodde salina hade somnat om och missat samlingen, men sen såg jag att det var ragge eftersom det var en korthårig individ som låg och slagga ;) jag vaknade sedan halv 1 utav att mamma sa att ronja satt och åt sallad i köket och att jag skulle skynda mig!
sen vid kvart i 1 åkte jag, ronja, anny, mami and papi to uppsala och kollade killarna först lira och sedan hade vi match. gick väll sådär för laget, men vinst iaf! det som räknas! ;)))))) hehehehEHhe...
nu sitter jag här och dunkar musik och funderar på om jag skall ner till köket och äta mat eller inte, vill dock inte stöta på någon i familjen eftersom jag är irriterad på allt och alla just nu, dålig dag=humöret går ut över familjen.
sen skall jag iaf fråga freddie om han vill ladda ner "a walk to remember" åt mig, hört att den är jävligt bra och sorglig, haha my som tipsa mig, att hon hade gråtit floder! då måste den ju vara bra.

ahja imorgon äre skola också fan vad humöret blev bättre nu! ::D:D:D:D:D not...
haha säger som salina: ny vecka, nya tag!


skall snacka med mamma om en resa snart fan..

tjuue bre

Kommentarer
Postat av: salina

aldig att jag skulle väcka er? (A) haha :D

2010-01-25 @ 11:11:56
URL: http://saliinas.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0