2010 - lyckad starT!

2010 - känns så konstigt... liksom oj nu har det nya året börjat.... men det är chill ;)
igår så förade vi hos tim först, sedan gick vi en BIT med blod i munnen osv.. INTE KUL! men när vi väll kommit fram till keski så väntade allt underbart folk. var en riktig trevlig kväll som bjöds! sen vid tolv slaget så gick vi ut och välkomnade det nya året!
när vi var hemma i rimbo igen så gick jag sandra + några till hem till alex där det var lite efterkaka. sedan drog vi hem till sandra för slaggen.
vaknade rätt lagom slitna imorse...
vi drog sedan ner till centrum då dem skulle ta bussen hem. vi drog då upp till alex en snabbis och hämtade min väska bl.a, sedan ville fridayyyyyyyyyyyyy att vi skulle komma ner och svulla i oss pizza med henne, emma, jolly, jim och nån martin typ (?).. så det satt fint i magen. hehe sen skulle vi bege oss hemåt igen råååååå, så var bara att pallra sig hemåt genom hela rimbo hem till moi...
sedan har det inte hänt så speciellt mycket blir nog att chilla gärnet iaf, för rätt sliten och min bakfylla kommer oftast på eftermiddan då jag blir rätt seg, men blir nog häcka framför tvn lite senare, fårse om min sandruuuua kommer tillbaka senare =)


hehe en random bild...


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0