yeyeyeyeyeyeyeyeyeye........

planerna ändrades igår....... jag fick offra mig för att tralla mig iväg till sandrua, eftersok hon inte palla, men kom och mötte moi iallafall. där jag träffa jeppe snygging och hans två snygga polare (a) hihih.. tog en snackis med dem, sen gick vi uttill sandrua place och rökte på. det blev även luftslottet för oss, dock så SOMNAR jag alltid till bra filmer!!!! då kan man ju undra om dem verkligen är så bra? och ja det är dem, försöker verkligen kämpa för att hålla mina ögon öppna men tröttheten tog över totalt, sen har jag även fortfarande ont i höften/röven så kunde bara ligga åt ett håll och det var fruktansvärt outhärdligt. men imorse så satt sandrua på filmen igen så då fortsatt vi kolla, då hade jag vilat ut ordentiligt =) sen gick vi in och åt frulle och sen kom mumi och hämtade mig.
nu sitter jag och lyssnar musik, och beställt lite saker från nätet hihi. ett par jeans och tre par örhängen, kolla även på klocka. sen kikat runt på vårjacka! men det får bli lite later.
ikväll blir de förmodligen bio, avatar!


me and my sexybitch.
pusshej.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0