runaway

idag hare mest blivit till en "pluggdag" jadu,, gick väll sådär, försökte börja med lenas frågor och kom till fråga 3 av 8. så jävla komplicerat allting skall vara, men har tills efter lovet på oss, så ingen direkt brådska, eller jo har vi fan för vore skönt att bli klar med det för vi har drygt 10 andra uppgifter som skall vara inlämnade och redovisningar som skall göras innan lovet. ibland undrar jag varför jag valde den här jävla linjen? anledningen att jag pallrar mig till skolan är fan mina fina flickor i klassen!
ahja efter maten så gick jag ut och gick med hunden som vi är hundvakt åt denna vecka tror jag (?) inte säker.. men farmor och farfar är i USA så därför. men var riktigt skönt att gå ut och gå även om det var svinkallt, men skönt att rensa huvudet ibland, man glömmer ju helt bort kylan, och man behöver inte känna sig ensam när man har stora rufus med sig hehe.. nejmen ah.
men gick mest ut och gick för att pappa bad mig, eftersom han hämtade ut en tröja åt mig och betala 300 kr typ. så tänkte då kan man ju göra något tillbaka, så generös jag är! ´(a)
sen bled det ett härligt bad med massa musik från radion och just nu sitter jag här med härlig deppmusik, thé och en apelsin. familjen + några till är här, då känns allt tryggt!

även om jag är världens fulaste på bilderna,
så skulle jag kunna göra vad som helst för att spola tillbaka tiden.


tjue bre.

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0