right on time

igår vare jävligt mysigt och trevligt med min kära vän alicia! blev mycket snack och hallonsoda haha! kollade även fucking åmål och myste ner oss ännu mer! framåt två tiden fick vi lite vilset och ej kontaktbart sällskap utav mats och joel haha, börja röjja i köket så då blev ju även vi hungriga! vid halv 3 inatt så börja alicia sin vandring till her boyfriend! hahah våldtagen slapp hon bli iaf... ;) sen blev de lite mer snack! och sen försökte jag sova eftersom jag hade samling kl 9.50 imorse men ah en viss dennis väcker mig mitt i natten då han kom hem med fredde mm. ahja idag har jag spelat två matcher, vinst på båda!
nu sitter jag och taggar musik och skall packa ihop lite stuff och sen bege mig till sandrua och dra slaggen där, hoppas hon typ står med ett dukat fat med bullar, minitomater, vindruvor osv! men hehe man kan alltid hoppas, dock känner jag min stark för väl =) då jag redan vet att de aldrig kommer inträffa.... haha
nej ska försöka få ihop lite money nu som jag behöver imorgon då jag troligtvis skall iväg och shoppa i stan med my crazy alicia I think!



men ge mig sommar nudå,,,
ahja vi hörs pusshej


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0