make me feel alive

dagen i skolan var jävligt rolig och flamsig, fan vad jag fick magvärk efter allt skrattande, hahaha mina brudar och jag har helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukhumor så det inte ens går att förklara haha.... efter skolan solade jag med salleballe och tessan. När jag kom hem runt 18.00 satte jag igång ett bad och gud vad det behövdes, somnade nästan hehe. (a) sen så har jag varit uppe i freddies rum och hållt ragge sällskap samtidigt som jag pluggat engelska.. går väll sådär, men klar med en läxa av tre iaf, en början iaf! och nu gör jag inte så mkt, väntar väll på att paradise hotell börjar och sen kommer jag slockna jävligt snabbt, för känns som jag kan somna vilken minut som helst.


haha fråga mig inte vad jag gör, försöker göra situps kanske? ;ooo
ni betyder tjejer <3

tjuue bre

Kommentarer
Postat av: Doris

tog ett tag innan vi klarade de hahah ^^



fixat dagens bilder på bloggen nue ;) bilden på gid vart skit söt hihi

<3

2010-02-02 @ 18:21:49
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: robin

tack för sällskapet korven.. stäng av tvn nästa gång du kollar på ph :p

2010-02-02 @ 20:43:07
URL: http://digit.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0