can you take me back, because i can´t live without you.

skolan var tjill idag! men kände mig rätt sklö gjorde inte speciellt mkt... sen har jag kollat skolsm med dennis och träffa salle där också! =)
sen åkte jag hem med mumi, salle, ragge, marren och freddieboy, fullt hus!
haha men mysigt.. (a) har börjat packa lite granna nu tills morgon dagen då jag ska till bjursås wiie :D
och slaggar hos dennis så jag inte behöver gå upp lika tidigt hehe.. skall nog ner och träna vid halc 7 först, men jävla träningsvärk jag har från igår.. :p

pusshej

Kommentarer
Postat av: frida malmberg

vi kanske ses i bjursås, ska dit i morgon tills på söndag :)

2010-02-10 @ 18:24:49
URL: http://fridawmalmberg.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0