alla <3 dag, snart iväg på match!

igår kom dorran hit vid 5 kanske, och fixade oss och käka jävligt god mat, gillas!
sen runt 8 så kommer alicia och kalle och vi skall dra oss vidare, men ah man vet aldrig vad som kan hända förens man är framme, så ah det blev lite ändringar. jag tog bussen in till norrtälje med erica och ellen till jessica! där vi skulle fira oskar med ett massa trevligt folk, super trevligt vare =)
dock fick jag ta halv 2 bussen hem igen eftersom jag lovat dorran att slagga hos moi!
men jag fick sällskap på bussen hem så det funka.
af
match idag mot skuru då, borta i nacka tror jag, samling kl 15.00 iaf!
inte så jätte taggad direkt men det blir nog braaa.
senare ikväll får vi se vad som händer, alicia skall iaf slagga här eftersom vi går ut på praktik imorgon,,, haha.


några bilder från fredags hos snyggsaris!
hoppas alla får ha en bra alla <3 dag!


Kommentarer
Postat av: emilie

who the hell is dorran?? :p

2010-02-15 @ 01:20:39
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/
Postat av: salina

<3

2010-02-15 @ 14:48:19
URL: http://saliinas.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0