råååååånöjd tjej!

fan vad jag är N.Ö.J.D men denna dag. först skoen slappig dag i skolan och ett studiebesök hos akuten. sen fikat med världens sötaste emelie, mktmktmkt snack... lite ironikiskt att en chey snackar skit om mig till min brors flickvän, det mest idiotiska och korkade man kan göra nästan, man lär ju inte få reda på det? eller. ha. sen har man varit nere på gymmet med johan och mamma. satan vad jag är nöjd. sprang 1 mil på dryga 40 min! rååånöjd, har fan inte tränat på mer än en vecka pg.a. att man inte ätit något för tungpiercingen, så lite yr blev man efteråt. men vart ju tvungen att slå brorsan på vem som orka springa längst. åååååååååååååh juste min snowboard har levererats till ica nu........... glad man är yeeeeeeeeeeeeeeeeeeah!!!!!!!!! men kan dock inte hämta den fören mamma har cash...den var ju inte direkt gratis..MEN RÅSNYGG.

en vecka sen när jag sleepa over hos friday, hinkade glögg, lussisar och plugga aset. somna till solsidan, guld.

erika färgade håret på mig, haha så klantig som man är så blir utväxten orange, smartass... men ah färgade håret svart dagen efter så nu är det tjill.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRÅ.Å.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0