jag vill kramas och kyssas, men du vill knulla mig.

fysatan vad jag BORDE vara trött nu?!?!? men det är jag inte och det är rätt sick. jag och dorran somna runt 4 inatt. sov då i 3 och en halvtimme. sen vare dax att gå upp, för så duktig som man är så skulle man iväg och workaaaaaaaaaa på pappas jobb. var ju inte direkt jätte skönt att man fortfarande var full...h.ah..a ... typ hela släkten blomqvist jobbar väll där? men det behövdes mycket folk idag för HELA lättviksmotor/cramo skulle inventeras. elelr vad det nu heter? så jag, mami, dorran, fredrik och erika åkte in till jobbet och satt igång, sen kom även johan, emelie ochhennes lillebror erik och hjälpte till,. men satan vad slitsamt det var, men rätt underhållande.. jag LÄR somna med en massa jävla siffror i skallen inatt och inte kunna sova... ahja det är inte ofta man tycker om söndagar, men tycker faktiskt att denna har varit den bästa på länge. work = pengar rullar in som det ska! sen fick jag iofs plugga lite som inte var så kul.. men sen hade mamma hyrt film så vi hade lite filmmys nyss.b bröderna karlsson.. nu har jag iallafall skickat min redovisningen på hotmailen så jag kan skriva ut den imorgon, men fan usch, har inte ens läst igenom den........gash bajshelveteshorpussy. ahja fan mkt jag har skrivit... men ah denna helg har varit UNDERBAR.

whataafuck sa ingen att jag hade läppstift på hakan hela kvällen?!?!?!

jag insåg att det knappt fanns några bilder på mig och friday från igår.. eller det kanske fanns med problemet kanske är att alla bilder hon & jag tar tillsammans SPÅRAR vi alltid. ja exakt.. så tror den här bilden får räcka.. resten spårar sönder.. men jag vet att hon vet att vi båda vet att vi gillare.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0