Everybody wanna know why I'm walking round with a big smile on my face

lediga tisdag. uppskattas. åkte dock in med papi imorse och gjorde ett prov. men träffade även mitt älsklingsfödelsedagsbarn elin, grattisgrattisgrattis finaunge. sen sitta i norrtälje och vänta i 45 min på att min buss skulle komma, men vad gör det när jag har min nya älsklingsbok att läsa, så försvann från verkligheten för ett tag, och läste och läste. älskar självbiografiska böcker, läste ut två stycken när jag var i cypern. satan, nåja åter till the real. sen fick jag fnatt och började städa nedervåningen, det lär mami uppskatta när hon kommer hem, älskar hur fint vardagsrummet är just nu. hur mysigt som helst. just förtillfället sitter jag här och degar. borde egentligen börja plugga lite till provet imorgon. men orkar verkligen. friday & jag skall plugga det ikväll ändå så kan vänta lite med det.. eller? jo. det får vänta. måste ju läsa lite nu igen.... btw jag älskar människor som är råa. vänner som man trodde var sina vänner. fast ne. rätt skönt det med, orkar inte med bitterfittor. tjue
nu ska jag typ kanske laga någe nyttigt?????????????????????? hm. omelett typ, sen ikväll blire träna core. måste.

ser rätt lockande ut.

typ världens snyggaste lillebror?


Kommentarer
Postat av: doris

råa?!



snygga brorsan!!! wooo ;)

2010-12-07 @ 22:55:08
URL: http://dsh.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0