ÄLSKLINGS FRIDAY 17 BARRE.

igår befann sig mina finisar hos alicya keys, och hade det så attans jävla kul och mysig kväll, då vi skulle fira friday som fyllde år. skit god middag som jag stod för (typ), bad ute i kylan, så förjäkla fint. hahahah hade en massa tävlingar, vem som kunde hålla andan längst, vem som kunde stå upp och härdas av kylan längst, vem som våga springa ut i snön och rulla runt.. resten är nog lite hemligt hehe. men bättre än så kan nog vara jävligt svårt att slå, eller jo okej om dorran skulle vart med skulle jag varit helt NÖJD. idag har jag hunnit med mycket mer än jag förväntat mig. varit med mami och hälsat på gammelfarmor, alltid lika kul att hälsa på henne när hon aldrig kommer ihåg vem jag är.. idag trodde hon att jag hette tanja, som motsvarar mormors hund... ahja, sen har jag varit nere och köttat på gymmet med mamma, kommit hem och håller på att kika handbolls finalen nu..... går bra nu, men jävligt tveksamt om dem kommer kunna ha en chans framåt slutet. sen ikväll blir det kommissarie späck med familia.

dem är faktiskt rosa..
drömmen.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0