ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SATANS NÖJD

igår köttta jag åp gymmet med freddie b, johan och emli!!!!! kött. idag vare chilldag in school, men lite julsånger som micke och johan stod för, hahahaha galet. sen följde jag med elin till frisören, hon klippte sig kort grymt. sen gick vi ner och fika lite, innan man skulle ta bussen hem. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH GISSA VAD JAG ÖPPNA DÅ??? MIN ÄLSKADE SKITSNYGGA SNOWBOARD JACKA, GASSSH tror jag är kär!!! råball. sitter just nu och väntar ¨på friday så hon kan komma och peta mig i näsan, men verkar ta en jävla tid................hon är ju sjutton och allt imorgon, detr skall FIRAS med dem bästa, bada jacuzzi osvosvosv. kan man ha bättre tjejer? tror ej det. TJAOOOOOOOOBRE!!!!!!!!!!!!!!!!!

juste nämde jag att jag älskar min ruuuumpa? nej men nu vet ni. hej!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0