åååååååååååhej,

åhnej, snart är sommarlovet slut,.... hm vad har jag hunnit med dem här 10 veckorna råå. massa....

började sommaren med

en härlig skolavslutning med dem bästa.....


åååååååh fira min storebror som tog studenten <3


sen blev det även ett par grillkvällar hemma hos moi, med en massa chicks!


vi tjejer höll kontakten bra där i början...


men sen visades det sig att det oftast var jag och friday som hade tid för varann,
men kan inte säga att det varit något annat än dåligt att fått umgåtts med den sötefan!


och det blev en del åkande med hennes älskade moppebil till gropen för bad och sol!



även en mysig båttur med elinaaaaaa


sen blev det en tripp ner till den goaste staden i sverige, nämligen göteborg
 med mitt älskade lag och spela partille cup och träffa efterlängtade vänner!


när jag kom hem därifrån vart det mycket festligheter,
och upptäckt nya vänner!


inte nog med handboll inte, nej sen drog vi ner längst ner i landet till skåne
 ner till ÅHUS LOVER <3<3<3


och inte nog med åkande, upp till östersund blev det med härliga vänner på festival!


sen blev det 50års firande hemma hos tollbringarna hemma i goa rimpan!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH sen blev man helt pank!
men har jobbat ihop mig några tusen nu de två senaste veckorna och skall försöka få ihop lite mer cash.
imorgon blire även inhandla lite nya fräscha kläder till skolstarten. mmmmh det blir najZ.zz.

men lite trist är det att om exakt en vecka börjar skolan igen... fast ändå inte..... man får ju träffa sina sötisarZZZZ



men sen att skolan kommer ta död på en är en annan sak.......
men vi kämpar igenom året tillsammans, även om jag hatar matte.



men det gör mig inte så mycket när jag tänker att snart är det min födelsedag....
och dagen efter det åker jag till värmen, cypern!


ååååh juste,, tänker aldrig mer försöka spela detta spel.

nej nu skall jag avsluta denna sommar med en mysig kräftskiva med en massa tjejer next week. AwEsSOMe.


PUSS


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0