we will walk

okej ska sammanfatta gårdagen kort.
skola vare, bad till gud att det inte skulle regna på kvällen. rätt hade jag också. awesome. jag å sandra åkte med. mamma och pappa. och martin och hans kompis till roslagsbro. kollade dennis match. mot rimbo. hm, kul. de vann med 7-0. robro alltså. annars vare as kul. ;d;d;d sandra gitta senare vidare när vi kommit hem. jag var övergiven och ensam som alltid.

imorse vaknade man upp vid 9. drog runt 11. vidare till handbolls avslutningen. jag fick pris för 300 matcher och 1a i upplands serien, gud så bra tjejer!......vad har man gjort sen då (?) justeja. jag hade tajmat allt i minsta detalj, efter att jag tjatat på mamma så kom jag i perfekt tajming till bussen. som jag skulle ta. till norrtälje. däer jag träffae dennis. vi kollade film. åt mat osvosv. sen vare dax för mig att åka hem. kom hem där de väntade ännu lite mer mat, så ókej tog de. efter en massa strul och tvek så blev det hemma för mig ikväll. kom precis på att jag och emelie skulle ju ta en lång promis idag.. äsch de har vi gott om tid för någon annangång. min käre barndomsvän terese fyller även 17 år idag, stort gratis! nej. ska nog ner och titta film med mamma.pappa.johan.emelie nu. imorgon blire friskis med mami på morgonen, skulle kanske till stan men tror de får bli i veckan ist. kommer nog inte ha tid imorgon. för har en massa äckel plugg då också. nej nu har jag skrivit alldeles för mkt. bör skaffa en dagbok ist kanske. hej.då.då.


min pojkvän som ni ser på bilden.
var awesome. gjorde mål från halva planen.

 


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0