taggad som fååååååååååååååååååå.

igår vare riktigt fett, F E T T.
drog ihop ett par sköna tjejer hemma hos friday, käka efterätt, drack gott och hade en allmänt trevlig kväll/natt.
somnade till spirit, den ni...... så nu har jag bestämt att jag och demp ska kolla lejonkungen nästa gång vi hänger.
idag vaknade jag upp mindre taggad, var uppe 06.30 faktiskt, åkte in med pappa till norrtälje först, och sedan vidare ut till ljusterö, där jag grilla korv, träffade trevligt folk och schteekte ute i solen halva dagen.
andra halvan har jag först spenderat med fetis släkten hos mormor där vi käkat påskmat,
och alicia anlände precis till rimboooo terminalen och sitter just nu beside me.
vi skall börja göra iordning, fixa och tagga till snaaaaaaaaaaart.
and tonight we gonna party hoe's!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0