see the sun

igår sov min käre vän sandra hos mig, vi hade ett väldigt deep talk. det behövdes verkligen, och haha lite annat roligt prat också. yes. kunde inte heller sova, för var för pigg för det, fast jag gick upp halv 6 samma dag.. vad göra. ahja imorse vare lite jobbigt att komma upp. haha men lite jobbigare för sandrua, men tror jag har svaret på det nu, hehe såg att jag tydligen pratade i sömnen inatt, som jag inte hade en aning om, så hon kunde kanske inte somna. hehehehe. kul. ahja skolan har varit rätt jobbig ärligt talat. först föreläsning från 9.00-12-00 sen varen bara jobbig. hade så förbaskat ont i huvudet. fast vädret var ju dock awesome. efter skolan hade jag utvecklings samtal, och ah det gick väl sådär. planera lite nytt eftersom jag drar till egypten om ca 2 veckor eller mindre. efter samtalet fick vi med oss freddie från plugget också, sen haka dennis på nere vid centrum där vi hänta han, och yttligare en själ fick åka med oss på våran hemfärd och det fick bli marrebarre. men hans äckeltelefon. nu sitter jag här ensam och övergiven. freddie, johan och demp drog ner och gymma, jag skall på handbollsträning vid 7, men elina kommer hit så tar vi en powerwalk dit =) känns som det är något viktigt jag ska göra imorgon, fast ändå inte.. kommer inte ihåg. . . . . . .



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0