pocketful of sunshine

igår mötte vi som sagt finska junior landslaget och vi torska med 5-6 bollar.. men tyckte vi hade dem nästan hela matchen dock. ahja senare kom dennis. jag var dock utelåst. inte kul. nej. men mamma kom iallafall.
jag, demp och marren skulle sedan kolla film, tog ett tag att välja. eller? jo.... vi vela mellan sex olika filmer ungefär, kolla 10 min ena, 5 på andra osv... men dennis fick som han ville och det blev davinci koden. eller hur det svavas. jag tyckte den var mindre bra och somnade.
imorse kollade vi två avsnitt av OC. sen gjorde vi iordning, för vi hade betämt att vi skulle in till stan och chacka lite stuffs. dennis köpte en jätte fin jacka och ett par jeans, och eftersom jag inte dirr hade några pengar så följde jag mest med som klädcoach. men ett par ljusa jeans shorts blev det och en stråhatt som jag skall ha med mig till egyptien. rååå skönt, bokat och klart nu. så det 27/4 bär det av!
eftersom träningen blev inställd idag, så skulle vi träna på egen hand, och jag är träningsugen som fan, men inge kul att träna själv.. försökte få med brorsan på gymmet, men nej.. så fårse om jag får med mig någon.. annars blire nog en löprunda. för något måste hända. jo. ja-aaa.aaa.


egyptien med denna tös!

 


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0