jag tar ett steg framåt, ett steg bakåt, ett steg vänster och känslan kommer tillbaks!

igår vare vanlig jobbig skoldag, efter det drog jag och alicia och käkade sallad nere på stan, sedan tog vi bussen med sarah och jocke in till stadion då vi skulle vara djurgårds värdar, dock vare skita kallt... men kollade första halvlek iallafall, och det var sweet!
jag och Aliiiish drog förbi seveneleven vid tekniska och svulla i mig nudlar, mums!
sen tog jag bussen till norrtälje och var där runt 21.30 då dennis och hans kompisae var och kolla barza-arsenal någonstans nere på stan så drog dit och kolla med dem, sen drog vi hem.
och jag tänkte hela tiden, guuuuuud vad skönt med sovmorgon imorgon!!!!!!!!!!!!!
men ah hade känt hela dagen att jag inte mådde så bra, så ah runt 1 kom all mat upp.. och det blev demp som fick vara min assistent hehe ;) nejmen sen blev de bättre och sussa om, men blev ändå att jag är hemma idag och de blev ingen skola för mig, lite surt sista dagen innan lovet, men jag har så himla bra saker att se fram emot i helgen så det gör inget, eller jo lite kanske.... skulle ju hjälp papi efter skolan och fått lite money i fickan men ahja... är hemma hos dennis själv nu, och fårse hur jag ska ta mig hem.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0