jag kommer aldrig bli mig själv om vi inte möts igen.

helt nöjd med gårkvällen/natten, awesome!
hahahahha som vanligt blir det alltid att alicia och jag sover på varsit håll hos våra pojkvänner även fast vi bestämt att hon skulle slagga hos moi, men liksom what's to do...;) bara schteekigt.
åkte hem från dennis vid 12.30 imorse och papi, johan och emelie hämtade upp mig vid station och vi åkte vidare till ica och handlade lite gott inför kvällen, då det bjuds på grillat! MUMS.
fick även ett feting stort påskägg av dennis pappa, haha as mycket godis har jag nu... inte så ok.
skall snart ut och gåå med elina en sväng vid sjön tror jag, sen en dusch, senare blire käk med gäster. '



bild från fredags hemma hos fridus!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0