en hel dag i eskilstuna

började dagen med en timmes promenix med elina. fint väder. jaaaa. sen blev de pannkaks kalas. sen hem. duschen. fixa sig. klockan blev slagen 14.00. och vips så var vi på spelarbussen som skulle till eskilstuna. skönt frågesport där utan frittes sida. eller nej. det skar i öronen. eftersom mannen skrek i micken. sen blev det en shopping runda för mig och elina där, jag handlade en jeans shorta på JC och hon chacka även ett par jeans. rätt heta. på henne. mjo.  sen blev klockan slagen ännu en gång fast kl 19.00 då en utav årets viktigaste match spelades. killarna var så jävla awesome. vinner skiten med två hela bollar i förlägning, fatta om jag var nervös. jag satt nästan i elinas knä. har knappt några naglar kvar. men vad gör de. på lördag far vi tillbaka till eskilstuna i spelarbussen igen, gör om exakt samma saker nästan. förutom att vi skall äta på ett annat place. för där vi åt,. sög det. JA. aaa. hahaha blev t.o.m stoppade av polishelvetet i rimbo när vi åkte hem. kl 00.00 på natten liskom, herregud.................................................................................. men nu skall jag sova, för imorgon har jag mycket att göra. men inviger den med en lång promenad med elina. eller kanske två, tre, fyra, fem. who knows?
äsch tjue bitches. dags att sussa.


Kommentarer
Postat av: elina

yeeeee i love it!

2010-04-09 @ 10:39:25

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0