back on track

usch nu har skolan börjat igen då.., allvaret är i fullgång. idag är jag så stolt över mig själv. gick upp 5.20. åkte till norrtälje. tränade gym med alicia och frida. hur soft är inte det? rätt lagom sweet. trampade på som faen. jag och tjejerna fick en fin idé och gick ut i solen och schteekte, och det var inte bara lite hett. rätt varmt. fan blir så taggad på sommaren, när man har så mkt planer. hur kommer man ha tid till allt? men fan över 50% skall iaf bli av. oavsett. ikväll får jag natt sällskap av sandruuuuuuuuuuuuua. då blir jag glad.
men nu skall jag fortsätta plugga, jävla repotage............... och jag fattar ingenting, vill i´nte vara kvar. jag längtar hem till er min käre mor och far ;(


pyssssssssssssssssss.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0