Torsdag

jadu idag hade jag värsta träningsvärken kan jag lova.. sjukt jobbig dag gällande pluggandet också. känns som vi bara får mer mer mer mer mer osv läxor hela tiden. Helt sjukt! aja massa engelska typ tills på måndag så det gäller väll bara att plugga hela helgen. imorgon har jag förhör på nordamerika och även lämna in en svenska uppgift och lite mer so inlämning. fan jag kommer dö om jag kommer få mer läxor till helgen. aja sen hade vi handboll i skolan, det var väll kul! det har kommit mer tjejer från mitt lag nu :) haha. aja sen tog jag, sandra, therese och andersson bussen till rimbo och hade sedan handbols träning i sporthallen 17.00 - 19.00. sen har jag bara varit hemma och pluggat på länderna fyfan vad drygt.. kommer nog at bli en liten genomgång innan jag går och sover igen sen. IMORGON BLIR DET HÅKAN HELLSTRÖM PÅ GRÖNALUND! wiiho! :D


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0