tisdag

idag har jag gått i skolan till 13.15 rätt chill om man frågar mig! haha.
när jag kom hem så tog jag nått att äta började plugga lite som vanligt typ -.-
sen runt 17.30 kom elina hit och vi snackade lite efter 15 min kom therese och kort därefter kom sandra.
sedan cyklade vi till träningen och det var väl helt okej träning förutom mycket gnäll om allt och alla..
kom hem runt 21.00 då idol precis slutat och hitta en sötsandra i soffan men som drog kort därefter och skulle hämta kläder och skulle sova hos mig men hon fick inte för sin pappa efterson hon var hemma från skolan idag.. /: menmen, imorgon ska hon nog sova här :) sedan blev det lite mer plugg för mig när sandra drog och sara ringde även mig och vi snackade lite grann! sen plugga jag lite till på sveriges län osv.. usch! :o
aja just nu sitter jag inne med grabbarna haha och kollar runt lite. men ska snart ner och lägga mig i dubbelsängen fett naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! haha måste ju orka upp imorgon också. förstår inte hur killarna pallar det som lanar hela tiden men inte sover nått knappt och ska upp tidigt till skolan :o aja fårse vad som händer imorgon men skolan antagligen sedan träning och förhoppningsvis sover sandrua här!
PS: saknar min mamma och pappa :(
pusshej / s

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj vad du uppdaterar här??!!!!?!

2009-09-26 @ 10:28:32
Postat av: Anonym

haha så jävla töntig

2009-09-26 @ 21:34:43
Postat av: Anonym

ja gud ja!

har inte bett dig läsa heller?

undra vem som är tönt.. ha-ha

2009-10-08 @ 16:55:01

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0