stockholmscupen

idag hade vi samling 9.30 och det var väl lite drygt att komma upp från sängen med lite sömn.. men när jag väl kom upp så var det helt okej! första matchen mötte vi irsta och förlorade, okej nu låter det som att jag skyller  ifrån mig visst vi förlorade men vi spelade rent ut sagt pissdåligt.. aja sen fick vi ta nya tag trots att det var svårt,vi mötte lugi sedan som jag trodde skulle vara tuffare än irsta eller dom är bättre än irsta men vi spelade så mkt bättre och vann över lugi med 2 mål så det kändes skit skönt. sen sista matchen som var typ runt 18.45 så mötte vi GT 76 och vann med 16-7 ungefär och det var också skit skönt för dom två sista matcherna vart vi ju tvungna att vinna över för att gå till A-slutpel, jag är faktiskt nöjd med min egen insasts också. kom hem idag runt 21.00 och gick upp och snodde en dator! ;) haha brorsorna har fortfarande lan här med massa.. haha men det är tjill. ska försöka somna snart men måste vänta på sandra först som ska komma hit och slagga inatt igen men hon är på kalas så hon kommer väl om ett tag. men sen ska jag i säng för att orka morgondagen! har samling 8.20 fyfan på det! aja det känns mycket bättre mellan mig och en person också, nu har vi börjat prata igen och det känns jätte skönt :) aja möter hammarby första matchen imorgon det är det enda jag vet sen får vi se hur långt vi kommer, får hoppas på första, andra eller tredje plats iallafall.


pusshej / s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0