stockholmscupen i helgen!

nu sitter jag hemma hos alla lanare med sandra haha och fick låna en dator haha!
aja kom hem från norrtälje typ vid 10 från en kompis det var mysigt, sen har kag bara varit hemma och fixat inför imorgondagen då laget skall till nacka och spela handbollscup fårse hur det kommer att gå! vi har knappt tränat ihop oss känns det som.. :s aja fårse. sen på söndag vet jag inte när det är samling riktigt, ska jag vara ärlig så känns det som man vill att det ska vara söndag kväll haha. mamma och pappa och martin har åkt till cypern och man saknar dom redan haha, nej men det blir nog najs! haha får vi hoppas, men vafan man måste laga mat och sånt själva typ. men ah fårse hur det känns. snart ska man sova iallafall så vi orkar upp imorgon, samling 9.30 hahahahahahahahahahahaah... det blir dubbelsängen för mig och sandra yay fett tjill!




pusshej / s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0