skolfoto hade man idag då!

idag gick jag upp ungefär 7.10 och börja göra mig i ordning tog ett tag med klädvalet eftersom jag hade skolfoto idag då man kanske ville se lite bra ut inför 1500 pers.. :o aja sen kom Therese och Sandra till mig och sandra gjorde en fläta vid luggen haha, sen hade vi matte det sööög som vanligt. sen ¨skolfoto och missa handbollen i skolan tyvärr.. sen hade vi idrott och begav oss till lommarn och skulle paddla kanot det var faktiskt kul men det blåste lite väl mycket kanske. men sen när vi skulle paddla in igen så skulle självklart killarna i klassen john och jim göra bomben precis vid våran kanot så vi vart hela blöta haha! sen iaf hade vi slutat eftersom Lena våran kommunikations lärare skulle bort men vi fick uppgift vi skulle göra och då var det lika bra att ha den gjort så några i klassen stannade kvar och sedan kom sara in till oss och vi gick till station. träffades även sandra där som kom precis när uppsala bussen kom. sen åkte dom med mig hem, sandra är hemma och äter nu och sara e bara här, mkt trevligt! ;) sandra lär komma sen senare, vet inte om jag ska träna idag eftersom den tydligen är flyttad till norrtälje :o och jobbigt så jag ska nog ut och springa istället lite senare ikväll med Therése och Sandra om dom orkar haha. haha men nu skall jag snacka mera med sötsara så lär sandra komma senare.





pusshej
/ s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0