helt slut i kroppen..

vaknade runt 7 idag. var inte så speciellt sugen på att det går upp när det regnade och blåste kallt ute.. men var bara att pallra sig upp. var skit sugen på att ha mjukisar men det vågar man ju inte direkt. aja hade två lektioner sen hade jag individuellt val handboll haha det var faktiskt rätt roligt! :) haha i ca 1 timme och fick frukt och festis wiiho! sen så gick jag och åt lunch sen var det dax för idrott och vi skulle springa spåret :o kul liksom när man redan hade tränat. men det gick faktiskt bra, bästa tjejen i klassen! aja sen så slutade vi runt 16.00. och kan lova dig hur mycket plugg som helst, läxorläxorläxor! spyr på det.. aja sen så hade jag ännu en träning kl 18.30 då vi egentligen skulle ha handbollsträning men p95 hade upplandsträning i hallen så vi fick vara ute och fysa skit jobbigt och sen köra lite beachhandboll, det gillar vi! :) haha aja nu sitter jag hemma har pluggat lite med so. helt slut i kroppen är jag verkligen. känner på mig att jag kommer få värsta träningsvärken imorgon asso! och ska ha handboll på resurstiden då också haha! men aja jag måste fortsätta plugga med engelskan nu, skall få hjälp av min brorsa! haha det lär behövas..

ps: känns som jag börjar bli sjuk igen, fuck om jag blir det!

pusshej / s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0