fredag!

igår hann jag inte skriva så mkt för var en stressig dag då kan man säga. gick i skolan som vanligt, gick hem med massa söta folk till stationen sedan tog jag, sandra och therese bussen hem halv 3. sen hägnde sandra med mig hem och åt, hon skulle på upplandsträning, och jag följde med och kollade. jag har sträckt baksida lår känns skit stelt men fattar inte hur jag kunnat få det :o ellr jo jag kommer fan ihåg på fysen nu vad det var som gjorde ont.. haha men iaf jag följde med dig till örsundsbro och kollade. man vart ju lite sugen dådå, men vet inte om jag har någon stor lust att ens vara med men fårse, det kan vända snabbare än man tror. det gick bra för sandra tycker jag, bästa målvakten iaf! men dom andra rimbo var också bra! :) men alla var ju inte med många är sjuka också, aja träningen höll på från 18.15-20.00 ungefär och man höll typ på att somna för det gick så segt och vissa var ju urkassa :s aja sen åkte jag, sandra, erika hem med sofie och hennes mamma mycket snack blev det i bilen mysmys! aja sen somnade jag ganska snabbt, eller det var ganska stressigt här hemma eftersom mamma och pappa packat till cypern som dom drog till inatt :( kommer nog sakna dom lite iaf.. haha aja men somnade ganska snabbt iaf och mamma kom in inatt runt 4 och sa hejdå.  och idag hade jag lite sovmorgon vaknade halv 8 ungefär och sedan tog jag en dusch, sedan kom ragge och skulle fixa lite i allrummet haha! men nu har jag fixat mig klar iallafall till idag och det blir vanlig skola till halv 3 sedan skall jag hem till en kompis och tillbringa kvällen där sedan tar jag 20.45 bussen hem därifrån och är hemma runt 10 och då kommer det vara massor med folk här hemma! -.- pallar fan inte det men freddan( brorsan) ska ha lan med massa killar, haha fårse om det blir något sömn inatt för min del, har ju handbolscup i helgen fårse hur det går när typ alla är sjuka! aja nu sitter therese här och väntar på mig, skall nog börja gå till bussen nu haha och sandra lär komma snart, fan första gången jag är i tid puss på det!


pusshej / s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0