förlåt för dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit skrivit något faktiskt, igår då som alla vet var jag och kolla håkan hellström men bästa sandra jessica och fia vi åkte först insame och pop expressen haha och insame var grymt läskig men för en stund så glömde man faktiskt bort att man åkte eftersom fia skrek så mycket så tänkte man mer på hennes skrik haha! :D  träffade även elina och linn där inne och sara, johan och emelie :) skoj var det! och håkan var ju så jävla BRAAAA! helt sjukt :o vart typ kär. älskar hans låtar, och den sista låten var finast när jag och sandra stod och höll om varann och sjöng med så det bara skrev om det! brorsan stod även och sjöng med :) sen tog jag, sandra, fia och jessica 2 bussen hem typ från danderyd det var så sjukt kallt, fryste aslet av mig. sen sov man på bussen och den värsta tanker var ju självklart att man skulle upp och gå i kylan hem. när jag kom hem hade man ju blivit lite pigg så satt lite vid datan. sen så slocknade jag direkt i sängen skönt var det. sen vaknade jag runt halv 2 idag på förmiddagen. haha drömde 3 sjuka drömmar.

idag var jag först och kolla fotboll med sandra vid arkadien på herrarna mot riala. sen så frågade sara om vi ville komma till henne på kvällen, och det ville vi jätte gärna! så vi tog kvart över 7 bussen med lite springande till station för att hinna med bussen och sedan var vi hos henne, sjukt fint hus och det var verkligen jätte mys. vi 3 pratade verkligen om allt. jätte skönt att man verkligen kan berätta allt för sara som man knappt bara kännt 1 vecka haha! men jätte glad att hon kom in i mitt liv. sjukt fin person. sen tog jag och bästaste sandra halv 2 bussen hem och trodde bussen gick förbi statoil där jag bor men det gjorde den inte så det var bara att knallra sig hem från stationen .. aja skönt att vara hemma nu iallafall, ska försöka sova nu så jag orkar upp imorgon för jag ska vakna runt 9 för skall till märsta med 10 bussen imorgon och träffa en kompis, sen så ska jag åka därifrån till norrtälje sen och kolla saras match vid ip med sandra och martin typ tror jag :)
















pusshej
/ s


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0