vidare till steg 3

nu är man äntligen hemma efter en lång handbollshelg igen och denna helg var vi i örebro typ !
vann alla matcher så det känns skönt, så vidare till steg 3 alltså!
men det gick åt helvete för mig, vet inte vad det var för fel gick bara skit..
man har sån lust att sluta vid ett sånt här tillfälle men jag älskar ju handbollen när det går bra..
aja fårse /: aja efter sista matchen drog vi direkt till norrtälje och kollade damerna som mötte lugi, och blev spoöade med 27-35 eller något. tyckte dom spelade riktigt bra faktiskt och min käre barndomsvän cassandra var/är grym som vanligt :) aja är fixad och klar till sänden nu iallafall så snart skall jag hoppa in i min efterlängtade säng! (a) åååååååh skola imorgon också drygt! -.- när jag tänker efter var det här min första helg utan plugg! men är rätt beredd på massa plugg i veckan! imorgon skall jag sola med salle efter skolan och sedan blire kalas hemma haha min lillebror fyller år imorgon och jag fyllde ju inte år för så länge sen så vi satt ihop våra kalas för jag var på sm i dalarna med junorerna haha. så då får jag lite pengar på kvällen yey, det behövs kan jag lova!! aja mumsar i mig vindruvor nu sen blir det sängen, skall försöka iallafall.

du förstår inte att jag tycker om dig
det känns så konstigt hela tiden
allt känns så tveksamt
för vet att du inte känner detsamma för mig
men mitt hjärta kan jag tyvärr inte styra över..


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0