väldigt kort skoldag!

jag stressade som bara satan imorse för att hinna med bussen. Hann inte ens fixa mig klart.. sen när man kommer till skolan så kommer Alicia och säger att både Eva, Göran och Anders är borta. liksom vi hade alla deras lektioner idag, sen de två sista har vi inger men vi fick ha de nyss så nu har jag slutat. men kul att jag fick stressa helt i onödan... men just nu sitter jag med Emma och vi pluggar lite de som behövs. sedan skall vi nog äta lunch och sedan när Sara slutar halv tolv skall jag umgås lite med henne, och sedan när salina typ slutar vid ett så skall vi ner och sola och sedan tar jag bussen hem vid 14.00 ungefär. det ändå sköna med dagen är att vi slutar tidigare idag iallafall annars hade jag slutat 16.20. Ikväll får jag se vad som händer, tare lungt iallafall!. aja skall åter gå till pluggandet ett stund nu.. -.- juste skall även önska Sötemelie lycka till som skall göra körskoleprovet idag eller vad det nu kallas, och förstår att hon är nervös vilket hon även sa i telefonen och det hördes även, men jag tror det kommer gå bra! ;)



TJAO / S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack sötan! Det gick toppen bra, är så himla glad! :) <3

2009-10-19 @ 22:27:24

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0