TACK JOLINE!

har precis fått ny header och design av sötnosjoline! riktigt duktig är hon (:
snart skall jag med mamma och eventuellt Sandra till friskis & svettis och styrketräna, eller ah träningspass. känns som jag ändå inte har något viktigare för mig, och skulle vara lite skönt att åka hemifrån lite grann. typ suttit här hela dagen och låtit tiden rinna bort. Hoppas bara Sandra är lika taggad bara som hon lät nyss. Sen imorgon är det ju skola också, fyfan.. -.- drygtdrygt. men känns klart att jag både gjort klart mina engelska läxor och min svenska novell i helgen. matchen i morse är redan som bortblåst. har redan tacklat bort den. imorgon får vi se vad som händer, skall evetuellt sola med salina efter skolan iallafall! :) 


Grymt bra låt som jag lyssnat sönder idag.
 

pusshej / s


Kommentarer
Postat av: joline

så lite så :)

men du, skulle jag fixa så att det blev svart istället? i sådana fall kan jag fixa det senare idag/ikväll :)

puss <3

2009-10-19 @ 15:29:48
URL: http://joolinee.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0