sweetdreams

eftersom jag jämt har så himla svårt att somna på nätterna så ah blire att man sitter och är uttråkad rätt mycket så jag lägger in följande höstlovs planer;
torsdag - elin kommer hit tidigt och sedan skall vi träffa älsklingsbrudsen från klassen hos fridaaaa zzz
fredag - tare ganska lungt tror jag, myskväll troligtvis!
lördag - åka in till märsta tillsammans med sandra, elina & theresé och kolla matcher mm.
söndag - fårse, kolla elitmatch i norrtälje ochladda upp mig inför en tuffskol vecka, plugga kanske behövs också..


ibland känns det så konstigt hur man bara kan gå vidare och inte se bakom
 sig vad man gått förbigick trots allt tre år tillsammans med klass 9B ändå
 så är de som helt bortblåsta i mit minne,kanske för man har så himla mycket
 annat man måste tänka på och så himla många nya underbara människor man
 lärt känna på just den här lilla gymnasie tiden som förändrat mitt liv så oehört
mycket. mycket märkligt hur man bara kan glömma bort människor bara sådär..

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0