sthlm city

måste bara säga att igår var en riktigt lyckad kväll, älskar alla er brudar till 10000000. tack för en lyckad kväll sötnosar! hHehEHehe frida var dock inte nykter länge igår! ;) och kom ihåg allt vi sa igår och gjorde stannar mellan oss! haha och doris tyckte inte det var speciellt kul att bli kallad för en katt, hon är ju en människa hallå (?) haha så hon gjorde helt rätt med att slå det hårdaste hon kunde ;) jag backade upp henne om det skulle behövts! jag och elin kom dit vid 18.20 kanske (?) haha för chauffören körde lite fel, haha nejnej det var faktiskt min snäll broder som skjusade oss och vi hade bara itne först that's it! sen åt vi tacos fyfan vad hungrig man var då! haha diggade fylleätandet sen senare på natten haha! hehe elin trodde du det var julafton igår också? såg nog att du gick runt och letade efter julgranen och julklapparna! haha.. sen resten av kvällen paaaartajja vi loss! vi som skulle till rimbo alltså jag, pella och alicia tog halv 9 bussen och då var man fint trött! så när jag kom hem gick jag först och tog en dusch sedan gick jag och la mig med morgonrock och vaknade 12 för det behövdes verkligen eftersom jag skall med elina idg in till stan ich kolla bio. vi skall nog kolla "minne av michael jackson" som går kl 18.00 typ eller något och den filmen går endast i 2 veckor så ah man kanske skall passa på! annars blire någon annan, men vi skall iaf ta 14.15 bussen från stationen så är där inne drygt 15.20 kanske s¨å skall nog in på H&M och köpa ett par strumpbyxor om jag har pengar. fårse för jag kommer inte våga säga till mamma eftersom jag redan fått 200 kr av henne liksom. aja sedan ska vi tydligen vidare till märsta och kolla sverige match typ vid 21.00 om det finns bussar hem sen annars tänker inte jag åka dit. men vi får hoppas på det! :) aja bliggar nog antingen ikväll/inatt när jag kommit hem eller imorgon bitti innan jag drar igen!
ps: bilder från gårdagen kommer nog upp på facebook senare skulle jag tro! =)

au revoir / S


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0