shoppingtur med elina!

hejsan bloggen!
idag åkte jag tidigt till skolan för behövde plugga på svenska provet idag. hade inte pluggat ett skit på det eftersom det ar marknad igår! men jag tror jag klarade det, man måste göra omprov om man inte kan men jag lär få godkänt det var hyffsat lätt. sen slutade jag 13.45 idag och drog direkt till stationen och tog bussen mot stockholm men massa cash i plånboken! mötte upp elina vid t-cetralen efter en massa strul.. sedan gick vi runt och kolla på kläder en massa. blev väldigt nöjd med alla köp! mötte även linn efter att hon slutade skolan kl 17.00 och vi drog och åt vid kungshallen sen skulle hon hem. jag och elina fortsatte shoppa gärnet! sedan tog vi 19.15 bussen hem och drog ner till sporthallen direkt för kom på att B damerna hade match så drog dit och kollade ett tag. mamma kom även dit lite senare så fick skjus hem sen hehe. just nu är jag hemma hos elina och får se vad vi hittar på, myspys. sen imorgon har jag match mot gustavsberg, vi måste fan slå dom.. vi kommer knappt ha spelare så vi kommer få lira gärnet ;) aja..
detta blev dagens köp;
klocka            -  ur&penn
tjocktröja       -   stadium
halsduk          -   MQ
2 tshirts          -  H&M
jeans leggings -  GinaTricot
adidas väska   -  stadium




ps: saknar mitt långa bruna hår..

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina

jiiiihhhhoo! :)

2009-10-03 @ 10:45:28
URL: http://elinalindajohansson.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0