now I'm that bitch!

nooooooooooow I'm back.
blev som sagt en shoppingrunda i stan idag med sandrooooooow my new homie! nejnej med minsandra såklart! ;) jag hittade litesmått och gott! vi åkte runt 12.00 och var färdiga klockan 18.00 typ haha fett sega vafan gjorde vi där inne så länge kan man undra (?) träffade även jessica sandras kusin en stund för hon väntade på sin mamma där inne. vet inte vad det är för fel med mig men jag har knappt ätit någonting på hela dagen. har inte varit hungrig alls, men jag är rädd för att jag kommer bli sjuk nu snart.. har haft jätte ont i halsen hela dagen och snuvig :/ men hoppas verkligen inte det förvärras! skall ner och koka en kopp te med honung som lindrar halsen och typ sandra snackade om att äta vitpeppar så fårse om jag gör det också sen då! för jag känner mi faktiskt lite hungrig nu, för när tänkte på vitpeppar tänkte jag på fläskfilé, potatis, brunsås och rödvinbärsgelé haha och vitpeppar på det! men dt kan jag ju bara drömma om.. men aja sånt är livet. jag försökte även plugga lite engelska men fattade ingenting som vi skulle göra, så jag sket it -.- men imorgon när elin kommer hit så skall hon nog ta med sig sin engelska bok så ska vi försöka lite iallafall! sen senare på kvällen blire  älsklingstjejerna i klassen! fan jag var sugen ett tag på att gå ner och hyra film med sandra men fan orken fanns inte där att gå ner och hyra och sedan hade jag inga pengar =) haha smart! fårse vad som händer nu men skall nog ta bort sminket, fixa lite och gå ner och se vad mamma och pappa kollar på för något på tvn. förstesten blev lite missnöjd idag för hittade en skit snygg skjorta på jc men ah den var alldeles för liten sedan för fanns bara XS och typ L. men skit snygg bvar den men fick bli en annan.
btw min lillebror ville slagga inne hos mig inatt hihih, kanske blir en barnfilm då innan läggdags, mysigt värre!

mina köp:
en fest topp/tunika från ginatricot 249 kr
en jeansskjorta från ginatricot 249 kr
en väska från wedins accent (syns nedanför) 399 kr
ett par leggings från vero moda 159 kr
ett par sköna vantar från stadium 99 kr
ett lila spetslinne från H&M 99 kr



jag älskar dig sandra stark, bättre tjej får man leta efter. du är min!

 



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0