nattinatti

precis nyduschad och gick upp till fredriks dator. haha får väl passa på att sitta här nu, lyssnar på skön musik kan det bli bättre!
haha åkte på snålskjuss hem haha efter anderssons moppe haha! riktigt mysigt! ;D haha
aja hoppas verkligen det finns någon färgningstid imorgon på frisören för är inte alls nöjd med mitt hår, annars får någon av mina älsklingar görat hemma så får gå förbi åhlens efter skolan!
jag känner mig lite konstig idag, typ en sån där irriterad dag, irriterad på typ någon men vet inte varför bara är det... hatar såna dagar men det går nog över. imorgon blir det förmodlingen kanske sovmorgon får se hur pella gör! aja sen efter skolan blire fixa håret om det funkar sen på kvällen är det match som gäller!!! haha fan om inte rimob vinner då går jag nog och dränker mig i närmsta möjliga ställe! haha :) hade även en rolig pratstund med elina som ringde precis innan jag hoppat i duschen haha och snackade lite smått och gott!



jag saknar oss..
pusshej / s

Kommentarer
Postat av: sandra

och jag älskar dig sophia, kom ihåg det! har bara haft det lite jobbigt senaste tiden, förlåt om jag betett mig konsigt "/

2009-10-09 @ 13:33:12
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0