myskväll med S & E

kom hem för ett tag sedan från elina. kollade idol där med henne och sandra. när jag kom till elina vid kl 19.00 så begav vi oss direkt till konsum och köpte godis, dricka, glass och chips! inte svullon nejnej! (a) sen kom sandra när hon ätit klart! eller ah hon hade ju ätit klart långt innan jag och elina kom tillbaka. sedan kollade vi idol! lite svårt att välja just min favorit eftersom jag inte direkt följt det där så mycket. men Tove är jävligt bra och Erik är också bra jämt! aja sedan satt vi vid elinas rum och kollade massa gamla bilder på både datorn och även en massa andra gamla bilder i rummet, haha mycket skratt! därför jag lagt in massa gamla bilder på facebook för sjukt hur man förändrats på det här korta tiden! hur mycket jävla sjuka och hemska saker man genomgått i det här livet :/ haha fyfan min och elinas sjuka fantasi att hon skall bli lärare i våran hatstad på ett mycket speciellt gymnasium haha.. aja sedan drog jag och sandra hem. nu ligger jag här i min sköna säng med johans dator och lyssnar skön musik! :) imorgon blire kolla handboll, herrarna spelar mot swithiod eller hur de nu stavas vid västertorpshallen!
every step I take,
 every move I make'
 every single day every time I
 breth I missing you











pusshej / s


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0