MJ - heal the world

usch skita trött och mätt nu! var ju och kollade bio idah juuu med elina och det blev michael jackson filmen och den var skit bra, man blev skit taggad på att börja dansa haha och försökte lära mig mågra steg! HeHEheh GICK SKITA BRA! aja, efter det så tog vi snabbt tåget mot märsta (sluuuuuuutstationen)  och när vi kom fram till vikinga hallen så träffade vi sandra och therese, very nice!  sedan tog vi typ 11.00 bussen hem och kom hem runt 12 typ, kanske lite senare. aja så nu har jag kommit hem ocj åt precis några mackor och flingor för var skit hungrig! och sitter just nu och lyssnar på michael jackson låtar och skall snart hoppa ner i sängen och drömma mig bort, men först måste sminket bort.. tar 8.00 bussen mot märsta imorgon igen -.- men har bestämt att jag ska köpa en jordgubbspaj på donken så hoppas jag är sugen då bara! haha - skall fan bojjkotta stället! blev lite missförstånd när elina snacka att vissa ville bojjkotta michael jackson filmen typ så trodde jag vissa ville första biografen (a)
blir så sur på männiksor som hatar michael, vafa ofta han våldtar andra barn när han älskade barn och hade egna barn (?) vem som helst fattar väll att pappan till den där sonen som gjorde anmälan för jätte länge sedan skulle bli skit rik om michael skulle våldtagit pojken och självklart om det är en utan världens största stjärnor. aja shit the same jag skiter i vad det än står i tidningarna, de säger om han så älskar jag han som artist. han är en legend ur musikhistorien, he was the king of pop! så stor och så grym. han var verkligen engagerad i allt, han körde på känslan..

 

Kommentarer
Postat av: e

han är grym! dock är hans läskigaste musikvideo "thriller", jag kissar på mig när jag ser den :(

2009-10-31 @ 23:20:23
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0