måndag!

idag gick jag i skolan som vanligt. haha skit tråkigt som vanligt men fick veta att jag fick vg på samhällsprovet och godkänt på människan socialt och kulturellt. skööööönt! sen fick jag veta att jag skulle till frissan klockan 18.30 och färga håret mörkt! aja när jag kom hem så åt jag mat sen skulle elina och sandra med mig till frisören men dom missa tåget! haha men dom sötungarna traskade sig ner ändå till frissan och var underhållande. haha håret blev lite fel tyvär lite misslyckat men sånt är livet.. om det inte blir bättre så ska jag tillbaka till frissan någon annan gång och färga i hårbotten mera! men aja sedan kom mamma och hämtade oss och nu sitter vi tre hemma hos mig och snackar, dom ska snart gå hem till sig och då lär det nog bli sängen för min del. ska försöka iallafall! haha ha en trevlig kväll!

pusshej / s

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0