lördag hos sandra!

kom precis hem till sandra från kina restaurangen där jag åt med min familj och släkt på mammas sida! bjöd dem för att de hjälpte oss med trappen hemma så den är snygg nu! haha men ah är som sagt hos sandra nu och tänkte skriva min novell klart här så den är klar sen, så slipper jag tänka på den! men så svårt bara.. sen får vi se vad som händer! åååååååh har samling kl 09.00 imorgon bitti! -.- möter skuru på hemma plan så vi får hoppas att vi slår dem. aja skall försöka börja ren skriva min novell nu.
älskar sandra mest!

det är inte att du känner detsamma som svider
det är att du inte ens hör av dig och säger vad du känner.



pusshej / s



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0