kvällspromenad med S & E

har precis varit ute och gått med Sandra och Elina, riktigt skönt var det, det behövs nog lite oftare! skönt att bara gå ut och gå och prata om allt, riktigt mysigt också att gå i mörkret. HAHA när fredrik ( brorsan) fick höra att jag skulle ner till konsum och tillbaka så langa han ju självklart bankomat kortet till mig och bad mig köpa chips och cola till han så då fick även jag en liten slant ;) YEY I LIKE! nu hade jag tänkt mig gå ner och ta ett bad och bara slapna av och lyssna på musik och kanske läsa lite ur kommunikations boken men vi fårse hur det blir med den saken. skall även försöka lägga mig lite tidigare ikväll, men vi fårse hur det blir med den saken! ;o
godnatt på er!

I NEED YOU..


TJAO / S


Kommentarer
Postat av: frida

du är så vacker!

2009-10-20 @ 10:03:58
URL: http://fridazahlander.blogg.se/
Postat av: joline

va kul att du blev nöjd gumman :) <3

2009-10-20 @ 13:37:04
URL: http://joolinee.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0