in the school!

sådärja då hade man datorkunskap, jag och pella har varit och solat i badhuset och det var skit skönt, duschade också efter. men tycker dock det blir så fult när jag får fräknar i ansiktet av att sola. nu sitter jag, elin och frida och kollar runt lite grann på provet vi ska ha direkt efter lovet och det är fett najs för man skall använda datorn och man får ha precis vilka hjälpmedel som helst som behövs, via internet mm. snart är det lunch för oss och det ser jag framemot väldigt mycket! är vrååååååålhungrig rent ut sagt. efter skolan skall jag och elin till H&M jag ska kolla på ett linne där och sedan tror jag att jag åker hem.
ojsan nu slutade vi visst.

TJAO / S

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0