i gotta feeling,

jahapp godmorgon på er då, sovit sött (?) jag har sovit som en prinsessa så att alla vet..... ;) haha fick lite roliga sms imorse haha som fick mig ett gott skratt! haha min lillebror slocknade i min säng igår som sagt haha och jag tog in en madrass och putta ner den skiten. haha nejje inte putta kanske, men hjälpte han ner till madrassen he-he. idag har jag inte hunnig gjort så mycket eftersom klockan bara är 12 typ. LOVEIT! och har börjat insé att snart är lovet slut... damn. men nej nu skall vi inte deppa ihop och kutta oss utan ta vara på den sista tiden vi har! haha. just nu sitter jag och väntar på elin sötnos som snart är i rimbo tror jag (?) så skall ut och möta henne sen när hon kommer till västertorp sen får vi se vad vi hittar på. jag måste äta frukost/lunch sen iallafall för har inte hunnit för har duschat osv. ojj nu fick jag ett sms av elin att hon var vid stationen så skall kanske göra mig iordning för att dra ut och möta henne. men iallafall senare skall vi fixa oss och dra oss vidare till frida!
haare bra för det skall jag! ;*


detta sötnosar skall bli mina!

tjuuue breeee / S

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0