höstlov

har just nu datooooooooorkunskap och slutar om drygt 20 min då det är höstlov! fyfan det kommer behövas :o :D:D aja efter skolan snart skall jag och salina sola och sedan hem till mig ett tag tror jag, lite senare skall vi kolla hockey match i rimbo. rimbo vs norrtälje alltså derby!! sedan får jag se vad som händer efter den om jag hänger med sötsalle hem eller om jag skall vara hemma och hjälpa till på lillebrorsans fest med emelie! aja fårse.......... just nu sitter våran lärare och snackar om en massa skit som kommer hända på provet. men han sa att han inte kommer sätta någon på underkänt betyg och att han aldrig gjort och att det är helt omöjligt, snacka om chilligt alltså! aja kanske bloggar ikväll kanske annars imorgon ;)



Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara så länge våra hjärtan
klarar av att slå


TJAO / S

Kommentarer
Postat av: joline

sv: vi kan ta det på msn ? <3

2009-10-23 @ 14:35:33
URL: http://joolinee.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0