hold me

kom precis hem från elina och kändes bra att vara med henne igen, pratade av oss om allt. en av dem få jag litar på! först var vi hemma hos henne ett tag, sedan tog vi en lång promenad och sedan hem till mig och jag skulle hämta lite pengar så gick vi och hyrde film och godis! haha vi hyrde "dumpa honom" filmen var inte så jätte bra eftersom datorn slocknade av helt plösligt. men jag skall kolla den tidigt i morgon bitti, känns som jag behöver lite råd i den filmen eftersom den hette "dumpa honom" aja, sitter nu här och äter vindruvor och lyssnar på en sjukt fin låt som får mig att gråta nästan vet inte varför. aja skriver även med några filurer just nu!
skriver mer imorgon bitti vad som händer, men skall till uppsala och kolla damernas och herrarnas match i fyrishovshallen, DERBY!!
puss godnatt bloggen!



Hold me, just hold me please don't ask me where I come from.
Oh what I cry these tears.
Just hold me, hold me please.


Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina

<3

2009-10-25 @ 10:51:01
URL: http://elinalindajohansson.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0